Zelená přesnídávka

24. září 2016 v 9:43 |  Recepty
Mít výkonnější mixér, bylo by to smoothie, ale s mým tyčákem se mi podařilo vykouzlit alespoň tuto výbornou směs o hustotě přesnídávky (pyré), která se dá jíst lžičkou, zpugingovat chia semínkama nebo rozetřít na chleba třeba s arašídovým máslem (moje oblíbená verze).

Potřebujeme (na cca 500 ml):
  • 10-15 listů římskéro salátu nebo stejné množství špenátu či jiného zeleného listového salátu
  • 2 malá jablka
  • 1 nektarinku (lze vynechat nebo nahradit např. broskví, bílým hroznovínem...)
  • 1 řapík řapíkatého celeru
  • 1 cm čerstvého zázvoru
  • lžíce čerstvě vymačkané citrónové šťávy
Postup:
Salátové listy umyjeme a natrháme na kousky (asi 4x4 cm). Jablka vyjádříme a nakrájíme na kostičky, vypeckovanou nektarinku taktéž. Celer omyjeme, nakrájíme na malé kousky, stejně jako oloupaný zázvor. Všechno přendáme do mixéru (lze použít tyčový) a spolu se šťávou z citrónu rozmixujeme na pyré. Pokud by směs byla příliš hustá, můžeme přidat trochu vody.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eliss Eliss | Web | 24. září 2016 v 9:58 | Reagovat

Vypadá to zajímavě :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama